loading...
ویکی دانلود ها | پرتال تخصصی دانلود رایگان
هوشنگ بازدید : 515 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (1)

فونت های نرم افزار اتوکد که با پسوند فایل shx شناخته می شوند فونت های خاصی هستند که در صورت موجود نبودن در شاخه فونت نرم افزار، نوشته ها در فایل های dwg خوانا نمی باشد و در صورت save کردن در این حالت دیگر امکان صحیح خواندن آنها به وجود نمی آید.
در اینجا ما پر استفاده ترین فونت های فارسی اتوکد را برای شما به طور رایگان قرار داده ایم که تنها می بایست آنها را از ویکی دانلود ها  دانلود نمود بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و از آنها استفاده کنید . 

هوشنگ بازدید : 271 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

مطمئنا بارها برای شما پیش آمده است که می خواهید فایل های دی وی دی را به دیوکس تبدیل کنید اما نرم افزار مناسبی برای این کار پیدا نکرده اید! DVD to DivX نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی تبدیل فایل های دی وی دی به دیوکس می باشد که به شما این امکان را می هد تا به راحتی فرمت فایل های دی وی دی را  بدون کسر کیفیت به دیوکس تبدیل کنید به علاوه شما به کمک این نرم افزار می توانید از فیلم های خود عکس و فایل  نیز استخراج کنید و آن را با فرمت های JPG و BMP ذخیره کنید . 

 

هوشنگ بازدید : 277 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (1)

آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus 4.2.67.0 Final یکی از قدرتمند ترین آنتی ویروس های جهان می باشد و طرفداران زیادی  چه در ایران و چه در  جهان دارد . این آنتی ویروس به شما این امکان را می دهد که رایانه ی خود را از ویروس ها - تروجان ها و ..... پاک سازی کنید . همچنین این آنتی ویروس می تواند در هنگام وصل فلش مموری یا پورت USB به رایانه بطور خودکار عمل اسکن را انجام دهد  . تفاوت اصلی این آنتی ویروس با سایر آنتی ویروس ها دارا بودن موتور جست و جوی قوی برای پیدا کردن عوامل مخرب می باشد .

 

هوشنگ بازدید : 247 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

همیشه برای پخش فایل های مالتی مدیا یک مشکل وجود دارد . ممکن است پخش کننده ی شما از ان فرمت پشتیبانی نکند! اما امروز ویکی دانلود ها نرم افزاری بنام KMPlayer را به شما معرفی می کند که از تمام فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و نصب آن نیاز به فضای زیادی ندارد و استفاده از آن نیز بسیار راحت است . 

هوشنگ بازدید : 201 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

از انجا که امروزه تماس های اینترنتی در میان مردم بسیاررایج شده است افراد از مسنجر های زیادی برای برقراری ارتباطات خود استفاده می کنند . ooVoo نام مسنجری قدرتمند برای تماس های صوتی و تصویری می باشد که به وسیله ی ان شما به راحتی قادر به برقراری ارتباط خواهید بود . این نرم افزار یکی از رقیب های جدی برای مسنجر هایی مانند اسکایپ و یاهو مسنجر به شمار می آید . امروزه در تمام دنیا از این مسنجر برای برقراری کنفرانس های صوتی و تصویری نیز استفاده می شود .

هوشنگ بازدید : 247 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

نگاهی اجمالی به صفحات وب و خصوصاً تبلیغات موجود در این صفحات و افکت های زیبای موجود در کلمات و تصاویر بکار رفته که اکثر آن افکت ها توسط SwishMax تولید شده به جایگاه امروزی این نرم افزار بیشتر پی می بریم در حالی که این یکی از ده ها امکان موجود در این نرم افزار قدرتمند می باشد. نرم افزار ،  این نرم افزاری است که بیشتر به خاطر افکت های بسیار زیاد آن محبوبیت روزافزونی پیدا کرده و این افکت ها به راحتی بر روی کلیه تصاویر و متون اعمال می شود و از آن در ساخت انیمیشن ها و بنر های تبلیغاتی استفاده می کنند. از دیگر ویژگی های آن ساخت انیمیشن ها و قابلیت کد نویسی در این نرم افزار در جهت ساخت وب سایت های پویا به وسیله این نرم افزار می باشد از دیگر موارد کاربرد می توان به تولید برنامه های مالتی مدیا اشاره نمود.

 

 

هوشنگ بازدید : 253 شنبه 30 دی 1391 نظرات (1)
مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده كه خواسته اید بر روی فایل ها و پوشه های خود قفل و پسوردی را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسی دیگران جلوگیری كرده و امنیت فایل های خود را برقرار سازید و برای این كار نیز نرم افزارهای فراوانی را امتحان كرده اید كه نتایج دلخواه شما را نداشته اند. اما اكنون باز هم آزمایشگاه پیشرو سیستم بعد از حدود یک سال و نیم اقدام به ارائه و انتشار نسخه جدید نرم افزار بسیار مفید و كاربردی محافظ كاسیت كرده است كه علاوه بر امكانات فراوانی كه داراست به زبان شیرین فارسی طراحی شده و در اختیار تمام ایرانیان و شما كاربر عزیز قرار داده است. شما با استفاده از آن می توانید از فایل ها و پوشه های خود در برابر دیگران محافظت نمایید. محافظ كاسیت كه توسط علی نصیری طراحی گردیده است نرم افزاری است كه برای قفل كردن فایل ها و پوشه های شخصی شما به كار می رود و این امكان را برای شما فراهم می كند تا بتوانید علاوه بر پوشه ها، فایل های مورد نظر خود را نیز با امنیتی فوق العاده قفل گذاری كرده تا دیگران به هیچ وجه نتوانند به فایل ها و پوشه های شما دسترسی یابند.
 

تعداد صفحات : 30

درباره ما
سایت ویکی دانلود ها در سال 1391 تشکیل شد. هدف از راه اندازی این سایت ارائه بروزترین و بهترین نرم افزار ها است . امید است با نظرات و راهنمایی های خود ما را در بهبود عملکرد سایت کمک نمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا با قرار دادن نرم افزار های بادا در سایت موفقید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 2,587
  • بازدید سال : 4,458
  • بازدید کلی : 798,384
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم