loading...
ویکی دانلود ها | پرتال تخصصی دانلود رایگان
هوشنگ بازدید : 182 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در سفر باشید و بخواهید شبکه های دلخواه خود را تماشا کنید . امروز در ویکی دانلود ها نرم افزاری به نام ChrisTV Online را به شما معرفی می کنیم که میتواند این مشکل را برای شما حل کند . ابن نرم افزار کاربردی به شما امکان می دهد تا تمامی شبکه های تلویزیونی جهان را بصورت آنلاین تماشا کنید و از آنها لذت ببرید . همچنین این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از 1800 شبکه تلویزیونی و 600 شبکه رادیویی از 100 کشور جهان را دارا می باشد . 

هوشنگ بازدید : 154 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (1)

cFosSpeed  این امکان را برای شما فراهم می کند تا سرعت اتصال خود را به اینترنت افزایش دهید و با سرعت بیشتری به وبگردی بپردازید . این نرم افزار برای علاقه مندان به بازی های آنلاین میتواند بهترین گزینه باشد . cFosSpeed یک درایو شبکه ای می باشد که خود را به اتصالات موجود اینترنت متصل می نماید تا با استفاده از تکنیک شکل دهی به ترافیک سرعت انتقال داده ها را افزایش دهد . 

هوشنگ بازدید : 172 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 نرم افزار Hide IP Easy یک نرم افزار جهت تغییر و مخفی کردن ای پی شما به ای پی جعلی است،این نرم افزار این امکان را می دهد تا ای پی واقعی شما مخفی شود تا کاربر بتواند به راحتی و بدون هیچ نگرانی از هکران و جاسوسان اینترنتی در اینترنت وبگردی کنید و از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید،این نرم افزار با شناسایی موقعیت جغرافیایی شما و تنظیماتی که جهت تنظیم ای پی جعلی انجام داده اید ای پی شما را مخفی خواهد کرد.

 
هوشنگ بازدید : 145 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

YouTube Downloader ابزاری ساده در زمینه دانلود ویدئو از سایت اشتراک ویدئوی یوتیوب و ذخیره کردن آنها روی کامپیوتر شخصی می باشد . توانایی این نرم افزار فقط به دانلود ویدئو از یوتیوب مربوط نمی شود ، بلکه می تواند همه ی ویدئو های فلش ، ویدئو های گوگل و msn را نیز دانلود نماید . برای استفاده از این نرم افزار فقط کافی است که URL ویدئو مورد نظر را کپی کرده و در نرم افزار Paste کنید . 

هوشنگ بازدید : 143 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Google Toolbar نوار ابزار کمپانی گوگل می باشد که کار جستجو را در هر نقطه از وب راحت می کند . توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا هر اطلاعاتی را که به آن نیاز دارید به راحتی و با سرعت بلا پیدا کنید . همچنین این نرم  افزار امکاناتی از قبیل : جستجو در گوگل ، جستجو سایت ، جستجو درجه بندی کلمات و ... را برای شما فراهم می کند .

هوشنگ بازدید : 153 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Air به شما اجازه می دهد که به صورت runtime از  برنامه های وب کاربردی مورد علاقه خود استفاده کنید.برنامه هایی که برای  The Adobe® AIR طراحی شده اند روی دسکتاپ شما اجرا می شوند و نیاز به مرورگر ندارند. شرکت های برزگی مانند ebay یا  Aol  از The Adobe® AIR استفاده می کنند تا برنامه های کاربردی مهیجی بسازند تا شما از سرویس های آنها بر روی دسکتاپ خود استفاده کنید.به طور خلاصه میشه گفت که نرم افزار The Adobe® AIR برنامه کاربردیه که استفاده از آن آسان و دارای قدرت زیاد است. از ویژگی های دیگر این نرم افزار ایمنی در صفحات وب است:  این نرم افزار به شما کمک می کند که اطمینان حاصل کنید از امضا های دیجیتالی که استفاده میکنید.

 

هوشنگ بازدید : 174 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (1)

Google Earth نرم افزاری محبوب و کاربردی از کمپانی گوگل است که به وسیله ی آن میتوانید به تصاویر ماهواره ای از کره ی زمین دسترسی داشته باشید . این نرم افزار تمامی نقاط دنیا البته بجز نقاط ممنوعه را برای شما به نمایش در خواهد آورد . تصاویر موجود در این نرم افزار همیشه در حال بروز رسانی و آپدیت هستند که این خود از مزیت های کاربردی این نرم افزار به شمار می آید . کار با این نرم افزار نیز بسیار ساده و آسان است ، فقط کافی است که محل مورد نظر خود را تایپ کنید سپس دکمه ی جستجو را فشار دهید تا محل مورد نظر برای شما نمایش داده شود . 

هوشنگ بازدید : 216 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (1)

حتما با گشت و گذار در اینترنت متوجه شده اید که برخی از سایت ها که دارای رتبه بیشتری هستند در صفحات اولیه نمایش داده میشوند و این یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتور های جستجو جالب و فریبنده هستند .بهینه سازی و سئو از مهم ترین کارهایی است که صاحبان سایت ها و وبلاگ ها باید انجام دهند تا سایت یا وبلاگ آنها برای موتور های جستجو آماده شوند .نرم افزار Internet Business Promoter یا به اختصار IBP یک نرم افزار قدرتمند در زمینه سئوی سایت می باشد که به کمک آن به راحتی و بدون صرف هیچ گونه هزینه میتوانید سایت خود را سئو نمایید .کار با این نرم افزار بسیار آسان می باشد و نیاز به داشتن هیچگونه دانش خاصی نمی باشد .

 

هوشنگ بازدید : 202 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (1)

Offline Explorer Enterprice نرم افزاری برای دانلود کل محتوای یک سایت است . با استفاده از  این نرم افزار می توانید بصورت آفلاین به مرور صفحات وب بپردازید . در واقع این برنامه یک مرورگر آفلاین است که شما به وسیله ی آن می توانید هر سایتی را روی کامپیوتر شخصی خود ذخیره کنید . تا هر زمان که به آن احتیاج داشتید در دسترس باشد . این نرم افزار محدودیتی برای دانلود و ذخیره سازی فایل ها ندارد و شما هر تعداد سایت را که بخواهید میتوانید ذخیره کنید . همچنین این نرم افزار قابلیت ذخیره سازی سایت های : MMS - HTTPS - FTP و RTSP را نیز دارا می باشد . 


هوشنگ بازدید : 218 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف  نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند  در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

درباره ما
سایت ویکی دانلود ها در سال 1391 تشکیل شد. هدف از راه اندازی این سایت ارائه بروزترین و بهترین نرم افزار ها است . امید است با نظرات و راهنمایی های خود ما را در بهبود عملکرد سایت کمک نمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا با قرار دادن نرم افزار های بادا در سایت موفقید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 2,497
  • بازدید سال : 4,368
  • بازدید کلی : 798,294
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم