loading...
ویکی دانلود ها | پرتال تخصصی دانلود رایگان
هوشنگ بازدید : 164 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

CCleaner نرم افزاری کاربردی در زمینه بهینه سازی ویندوز می باشد که توسط کمپانی Piriform Ltd ساخته شده است . این نرم افزار در عین رایگان بودن میتواند فایل های اضافی روی سیستم شما را بطور کامل پاکسازی نماید و همچنین میتواند بسیاری از نرم افزار های نصب شده که ممکن است آثار مخربی بر روی سیستم داشته باشند را شناسایی و از بین ببرد .البته کار این نرم افزار به همین جا ختم نمی شود . بلکه این برنامه بهینه سازی میتواند خطاها و عیب های رجیستری را نیز برطرف سازد و کامپیوتر شما را به کامپیوتری پاک و عاری از هرگونه عیب و نقص تبدیل کند . 

هوشنگ بازدید : 146 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 معمولا بیشتر نرم افزار ها در منوی استارت گزینه پاکسازی را ایجاد می کنند . اما برخی از این نرم افزار ها این کار را انجام نمی دهد به طوری که حذف آنها از روی سیسنم غیر ممکن می شود .  IObit Uninstaller ابزار قدرتمندی است که به شما اجازه می دهد تا تمامی نرم افزار های موجود در روی سیستم خود را کاملا پاک کنید . این نرم افزار کم حجم به گونه ای عمل می کند که دیگر هیچ اثری از نرم افزار های پاک شده باقی نمی ماند .  امروزه وجود چنین نرم افزار روی سیستم یک ضرورت محسوب می شود ، زیرا بعد از پاک کردن یک فایل متعلقات آن فایل هنوز روی سیستم باقی می مانند . 

هوشنگ بازدید : 115 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

TuneUp نرم افزاری کاربردی در زمینه بهینه سازی ویندوز می باشد که میتواند کارایی و سرعت عمل سیستم شما را بهبود بخشد . این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزار های بهینه سازی در جهان محسوب  می شود و کاربران زیادی در سرتاسر دنیا از این نرم افزار برای بهینه سازی سیستم خود استفاده می کننند . این نرم افزار شامل پکیجی کامل از نرم افزار های بهبنه سازی می باشد که به شما کمک می کند تا سیستم بسیار سریع ، پاکیزه و بهینه داشته باشید . 

هوشنگ بازدید : 153 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

مدیریت هرچه بهتر پارتیشن ، سایز یندی مناسب آنها و فشرده سازی آنها از عوامل موثر بر سرعت سیستم است . Active@ Partition Manager نرم افزاری قدرتمندی است که به شما امکان مدیریت کامل بر پارتیشن ها را می دهد . توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا مدیریتی کامل بر پارتیشن را داشته باشید . از ویژگی های کلیدی این نرم افزار میتوان به : انتقال دادن ، تغییر سایز دادن ، کپی کردن و...اشاره کرد . برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

هوشنگ بازدید : 147 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

رجیستری یکی از مهم ترین قسمت های سیستم می باشد که تمامی امور مختلف سیستم به آن بستگی دارد . از انجام کوچکترین عمل تا مهم ترین آنها. RegVac Registry Cleaner نرم افزاری در جهت بهینه سازی رجیستری سیستم می باشد که به شما کمک می کند تا عملکرد سیستم خود را بهبود بخشید ، سرعت آن را افزایش دهید و مشکلات ارور های رجیستری را حل کنید . 

هوشنگ بازدید : 197 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار System Optimize Expert یک برنامه بهینه سازی خودکار سیستم است که میتواند در سریع ترین زمان ممکن اشکالات سیستم شما را رفع کند . این نرم افزار با ابزار ها و امکانات گوناگون خود میتواند ایرادات ویندوز شما را برطرف سازد و کارایی و بهره وری سیستم را افزایش دهد . همچنین ویژگی که این نرم افزار را از سایر نرم افزار های بهینه سازی متمایز می سازد سرعت بالا در اسکن سیستم می باشد که میتواند در کمترین زمان و با حد اکثر دقت مشکلات سیستم را تشخیص دهد و به طور خودکار انها را رفع کند . 

هوشنگ بازدید : 216 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (1)

حتما با گشت و گذار در اینترنت متوجه شده اید که برخی از سایت ها که دارای رتبه بیشتری هستند در صفحات اولیه نمایش داده میشوند و این یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتور های جستجو جالب و فریبنده هستند .بهینه سازی و سئو از مهم ترین کارهایی است که صاحبان سایت ها و وبلاگ ها باید انجام دهند تا سایت یا وبلاگ آنها برای موتور های جستجو آماده شوند .نرم افزار Internet Business Promoter یا به اختصار IBP یک نرم افزار قدرتمند در زمینه سئوی سایت می باشد که به کمک آن به راحتی و بدون صرف هیچ گونه هزینه میتوانید سایت خود را سئو نمایید .کار با این نرم افزار بسیار آسان می باشد و نیاز به داشتن هیچگونه دانش خاصی نمی باشد .

 

هوشنگ بازدید : 195 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)
Power PC Washer بهینه سازی سیستم و تمیز کردن آن به شما کمک می کند تا نرم افزار سیستم عامل ویندوز شما را بهینه سازی شده و همچنین حذف فایل های آلوده ، تعمیر خطاهای رجیستری ، پاک کردن برنامه های جاسوسی و حفاظت از حریم شخصی شما است.به راحتی به تعمیر ، تمیز و سرعت بخشیدن به ویندوز XP و ویستا می باشد.

درباره ما
سایت ویکی دانلود ها در سال 1391 تشکیل شد. هدف از راه اندازی این سایت ارائه بروزترین و بهترین نرم افزار ها است . امید است با نظرات و راهنمایی های خود ما را در بهبود عملکرد سایت کمک نمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا با قرار دادن نرم افزار های بادا در سایت موفقید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 2,494
  • بازدید سال : 4,365
  • بازدید کلی : 798,291
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم