loading...
ویکی دانلود ها | پرتال تخصصی دانلود رایگان
هوشنگ بازدید : 163 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

Firefox Addon Maker نرم افزاری جهت نصب تمام افزونه های فایرفاکس می باشد . شما به وسیله این نرم افزار میتوانید به راحتی تمامی افزونه های مرورگر فایرفاکس را نصب کنید . برای کسانی که کافی نت دارند و یا از چند سیستم استفاده می کنند ، این نرم افزار بهترین گزینه می باشد . کار با این نرم افزار بسیار ساده است و تنها با یک کلیک میتوانید افزونه ها را روی مرورگر فایرفاکس نصب کنید . 

هوشنگ بازدید : 169 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار وایبر به دلیل سرویس رایگان برای ارسال پیامک و تماس صوتی، بسیار خوب مورد استقبال کاربران قرار گرفت. تا پیش از این، نرم افزار Viber تنها برای نصب بر روی گوشی های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گرفت، اما هم اکنون نسخه ی ویندوز و مک این نرم افزار هم تولید شده است، که از ویژگی های خاصی نظیر video call برخوردار است، اما همان ظاهر بنفش همیشگی خود را به خوبی حفظ کرده است. البته نسخه کنونی این نرم افزار beta می باشد و هنوز در مرحله آزمایش می باشد. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. همچنین به راحتی می توان توسط آن، عکس و فیلم دانلود کرد.

هوشنگ بازدید : 131 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

Nimbuzz مسنجری قدرتمند است که توانسته در این مدت کم عرضه به بازار کاربران زیادی را مجذوب خود کند . هدف از طراحی این مسنجر ارائه راهی ساده به منظور ارتباطات اینترنتی می باشد . تاکنون نسخه های متعددی از آن برای کامپیوتر و موبایل نیز عرضه شده است و ما هم امروز در ویکی دانلود ها آخرین نسخه ی این مسنجر محبوب را برای کامپیوتر قرار داده ایم . با استفاده از نیمباز میتوانید به تمامی حساب های کاربری خود در سرویس های مختلف اینترنتی متصل شوید و با دوستانتان در قالب یک نرم افزار ارتباط داشته باشید . 

هوشنگ بازدید : 182 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در سفر باشید و بخواهید شبکه های دلخواه خود را تماشا کنید . امروز در ویکی دانلود ها نرم افزاری به نام ChrisTV Online را به شما معرفی می کنیم که میتواند این مشکل را برای شما حل کند . ابن نرم افزار کاربردی به شما امکان می دهد تا تمامی شبکه های تلویزیونی جهان را بصورت آنلاین تماشا کنید و از آنها لذت ببرید . همچنین این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از 1800 شبکه تلویزیونی و 600 شبکه رادیویی از 100 کشور جهان را دارا می باشد . 

هوشنگ بازدید : 154 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (1)

cFosSpeed  این امکان را برای شما فراهم می کند تا سرعت اتصال خود را به اینترنت افزایش دهید و با سرعت بیشتری به وبگردی بپردازید . این نرم افزار برای علاقه مندان به بازی های آنلاین میتواند بهترین گزینه باشد . cFosSpeed یک درایو شبکه ای می باشد که خود را به اتصالات موجود اینترنت متصل می نماید تا با استفاده از تکنیک شکل دهی به ترافیک سرعت انتقال داده ها را افزایش دهد . 

هوشنگ بازدید : 172 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 نرم افزار Hide IP Easy یک نرم افزار جهت تغییر و مخفی کردن ای پی شما به ای پی جعلی است،این نرم افزار این امکان را می دهد تا ای پی واقعی شما مخفی شود تا کاربر بتواند به راحتی و بدون هیچ نگرانی از هکران و جاسوسان اینترنتی در اینترنت وبگردی کنید و از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید،این نرم افزار با شناسایی موقعیت جغرافیایی شما و تنظیماتی که جهت تنظیم ای پی جعلی انجام داده اید ای پی شما را مخفی خواهد کرد.

 
هوشنگ بازدید : 145 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Mozilla Firefox جزو مرورگر هایی است که نیاز به معرفی و توضیح ندارد . این مرورگر جزو محبوبترین مرورگر های دنیا محسوب می شود و رقابت شدیدی با مرورگر های رقیب مانند : اپرا و کروم دارد . اما چیزی که این مرورگر را از سایر رقبا متمایز می کند ، سرعت بالا در بارگذاری صفحات است که هر کاربر را شیفته خود کرده است . اما مهم تر از همه نسخه فارسی این مرورگر است که اکنون در ویکی دانلود ها در اخنیار شما قرار گرفته است . این نسخه کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند و میتواند صفحات وب را بطور فارسی نمایش دهد . 

هوشنگ بازدید : 144 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه انتخاب مرورگر از میان مرورگر های که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند کار سختی است. Apple Safari یک مرورگر قدرتمند و پرطرفدار از کمپانی Apple می باشد که تاکنون نسخه هایی از آن وارد بازار شده است . نسخه جدید این مرورگر که اکنون در اختیار شما قرار گرفته یکی بهترین و البته سریع ترین مرورگر های جهان می باشد . به گفته استیو جابز این مرورگر از مرورگر های رقیب مانند : اپرا و فایرفاکس سریع تر است . یکی از قابلیت های اساسی این مرورگر ظاهر زیبا و قابل توجه آن است که استفاده کنندگان را مجذوب خود کرده است . سفری برای دو سیستم عامل ویندوز و مک ارائه می شود .

هوشنگ بازدید : 142 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

CuteFTP یک نرم افزار ارتباط با پروتکل اف تی پی می باشد که توسط کمپانی GLOBALscape ساخته شده است . این نرم افزار امکان ارتباط با سرور FTP و تامین امنیت ماکسیمم در رد و بدل کردن اطلاعات را برای شما فراهم می آورد . بسیاری از مدیرات وب سایت ها از این نرم افزار برای مدیریت بر هاست خود استفاده می کنند . همچنین این نرم افزار از سرعت بالایی برخوردار است و امکان ارتباط با چندین پروتکل را نیز دارد . 

هوشنگ بازدید : 134 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Fast Mailer نرم افزاری حرفه ای در زمینه ارسال ایمیل های گروهی به افراد می باشد . توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا ایمیل های تبلیغاتی خود را بصورت رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای برای سایر افراد ارسال کنید . فروشگاه های اینترنتی بزرگ از چنین نرم افزار هایی برای فروش و یا تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند ، که عمدتا هم نتیجه مطلوبی در پی دارد . این نرم افزار امکان تعریف سرور های ارتباطی مختلف را می دهد تا به کمک تکنولوژی های موجود در سرور ایمیل های خودر ا سریع تر ارسال کنید . همچنین به کمک این نرم افزار میتوانید فیلتر های مختلف بر روی ایمیل های خود اعمل کنید تا امنیت ارسال های شما بیش از پیش بالا رود .

 

هوشنگ بازدید : 145 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

YouTube Downloader ابزاری ساده در زمینه دانلود ویدئو از سایت اشتراک ویدئوی یوتیوب و ذخیره کردن آنها روی کامپیوتر شخصی می باشد . توانایی این نرم افزار فقط به دانلود ویدئو از یوتیوب مربوط نمی شود ، بلکه می تواند همه ی ویدئو های فلش ، ویدئو های گوگل و msn را نیز دانلود نماید . برای استفاده از این نرم افزار فقط کافی است که URL ویدئو مورد نظر را کپی کرده و در نرم افزار Paste کنید . 

هوشنگ بازدید : 127 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر در کار دانلود خبره باشید بدون شک اسم تورنت را شنیده اید . uTorrent در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چند رایانه توسط نرم افزار های خاص می باشد که با استفاده موتور های جستجویی که اسامی این فایل ها را روی رایانه های مقصد دارا می باشند ، میتوانید فایل مورد نظر را یافته و با استفاده از این نرم افزار آن را دریافت نمایید .به وسیله این نرم افزار شما قادر به دانلود کردن فایل ها با سرعت بالا و به اشتراک گذاری آنها هستید .

هوشنگ بازدید : 159 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Google Chrome از جمله مرورگر هایی است که نیاز به معرفی و توضیح ندارد . این مرورگر اینترنتی که طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است بی نقص و بسیار پرسرعت می باشد . تا به امروز شرکت گوگل نسخه های متعددی از این مرورگر را روانه بازار کرده است . و ما هم امروز در ویکی دانلود ها جدیدترین نسخه این مرورگر یعنی کروم 23 را به شما معرفی می کنیم که از شاخص امنیتی بسیار بالایی برخوردار است که همین امر باعث شده است که در سالیان اخیر در جمع بزرگانی چون : اکسپلور ، موزیلا ، سفری و... قرار بگیرید . سرعت بالا در بارگذاری صفحات وب و استفاده کم از منابع سیستم از جمله عوامل موفقیت این مرورگر بوده است . کروم در ابتدا تنها یک مرورگر ساده بود ، اما بعد از مدتی گوگل با تغییرات گسترده توانست محصول خود را به مرورگری باور نکردنی تبدیل کند .به گفته مدیران گوگل در سال های آینده نسخه های جدیدتر و بهتری از این مرورگر تولید خواهد شد . 

هوشنگ بازدید : 143 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

Google Toolbar نوار ابزار کمپانی گوگل می باشد که کار جستجو را در هر نقطه از وب راحت می کند . توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا هر اطلاعاتی را که به آن نیاز دارید به راحتی و با سرعت بلا پیدا کنید . همچنین این نرم  افزار امکاناتی از قبیل : جستجو در گوگل ، جستجو سایت ، جستجو درجه بندی کلمات و ... را برای شما فراهم می کند .

هوشنگ بازدید : 187 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

تا به حال پیش آمده که خواسته باشید مکالمات و تماس های تلفنی دیگران را ضبط و شنود کنید . یا به نوعی حس جاسوس بازی شما گل کرده باشد . امروز در ویکی دانلود ها نرم افزاری به نام Modem Spy را به شما معرفی می کنیم که در زمینه شنود و ضبط مکالمات تلفنی کاربرد دارد . شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید مکالمات تلفنی دیگران را با فرمت MP3 ضبط کنید .همچنین این نرم افزار با استفاده از امکان Caller ID شماره های تماس ورودی را نشان می دهد .اگر شما از شبکه استفاده می کنید ، میتوانید برنامه را طوری تنظیم کنید که در هنگام تماس با تلفن شما پنجره جدیدی بر روی کامپیوتر شما باز شود و شخص تماس گیرنده را به شما نشان دهد .

هوشنگ بازدید : 175 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

Orbit Downloader یکی از معروف ترین دانلود مینجر های جهان است که با سرعتی بالا میتواند فایل های پر حجم شما را در کمترین زمان دانلود کند . این نرم افزار که با کاربری بسیار آسان و سبک طراحی شده است قابلیت دانلود انواع : ویدئو و صوت های آنلاین با سرعتی بالا را نیز دارا می باشد . با این برنامه میتوانید مدیریتی کامل بر دانلود های خود داشته باشید . ویژگی که در کمتری دانلود منیجری یافت میشود. همچنین این برنامه میتواند سایت هایی مانند : گوگل ، فیس بوک ، یوتیوب و... را که ویدئو و صوت آنلاین ارائه می دهند زیر نظر بگیرد .

هوشنگ بازدید : 156 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Mozilla Thunderbird نرم افزاری رایگان و قدرتمند از کمپانی موزیلا برای مدیریت ارسال و دریافت ایمیل می باشد . این نرم افزار کار با ایمیل را راحت تر ، امن تر و سریع تر می کند . این نرم افزار اصولا برای مقابله با ویروس های ایمیلی و اسپم ها طراحی شده است . با نصب این نرم افزار عملا از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت می شوید . از قابلیت های جدیدی که به این نسخه افزوده شده است امکان "زبانه ها و جستجو" در میان ایمیل ها می باشد . اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می کنید این قابلیت میتواند برای شما کاربرد های زیادی داشته باشد .

 

هوشنگ بازدید : 153 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Air به شما اجازه می دهد که به صورت runtime از  برنامه های وب کاربردی مورد علاقه خود استفاده کنید.برنامه هایی که برای  The Adobe® AIR طراحی شده اند روی دسکتاپ شما اجرا می شوند و نیاز به مرورگر ندارند. شرکت های برزگی مانند ebay یا  Aol  از The Adobe® AIR استفاده می کنند تا برنامه های کاربردی مهیجی بسازند تا شما از سرویس های آنها بر روی دسکتاپ خود استفاده کنید.به طور خلاصه میشه گفت که نرم افزار The Adobe® AIR برنامه کاربردیه که استفاده از آن آسان و دارای قدرت زیاد است. از ویژگی های دیگر این نرم افزار ایمنی در صفحات وب است:  این نرم افزار به شما کمک می کند که اطمینان حاصل کنید از امضا های دیجیتالی که استفاده میکنید.

 

هوشنگ بازدید : 179 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

Google Talk یک نرم افزار چت و گفتگو از کمپانی گوگل است که به شما امکان می دهد تا بصورت آنلاین به گفتگو بپردازید . این نرم افزار همچنین امکان برقراری ارتباط بصورت متنی و صوتی را هم برای شما فراهم می کند . اگر سرویس ایمیل گوگل یعنی جیمیل استفاده می کنید می توانید تا با نام و کاربری خود در گوگل تاک آنلاین شوید . از قابلیت های خوب و کلیدی این نرم افزار میتوان به کیفیت عالی و فوق العاده صدا و تصویر اشاره نمود که در کمتر مسنجری این قابلیت وجود دارد . میزان استفاده این برنامه از حافظه سیستم شما به مراتب کمتر از یاهو مسنجر یا سایر ابزار های چت دیگر است . اگر اهل استفاده از مسنجر ها هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این برنامه استفاده کنید . 

هوشنگ بازدید : 139 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager یکی از محبوبترین نرم افزار های مدیریت دانلود در سرار جهان می باشد که تاکنون بیش از 200.000 کاربر ثبت شده دارد . این نرم افزار میتواند سرعت دانلود فایل را تا ٪500 درصد افزایش دهد و فایل های شما را در کمترین زمان دانلود کند . بر خلاف سایر دانلود منیجر ها که قبل از دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند . این نرم افزار میتواند فایل ها را به هشت قسمت مساوی تقسیم سپس آن ها را بطور هوشمندانه دسته بندی نماید .از ویژگی های خوب و کاربردی این نرم افزار پشتیبانی کامل از زبان فارسی می باشد که کار با این برنامه را لذت بخش می کند .

 

هوشنگ بازدید : 145 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

امروزه در دنیای اینترنت ارسال ایمیل های تبلیغاتی یا گروهی به روشی رایج در اینترنت تبدیل شده است. email sender deluxe نرم افزاری در زمینه ی ارسال ایمیل های شخصی یا گروهی به افراد می باشد . برای استفاده از این نرم افزار فقط کافی است که لیست ایمیل های مورد نظر خود را از طریق نرم افزار اکسل تهیه کنید و بعد متن مورد نظر را تایپ کنید . سپس نرم افزار بصورت خودکار ایمیل ها را شناسایی و نسبت به ارسال آنها اقدام می کند . هنگام استفاده از این برنامه نیازی به نگرانی در مورد امینت ایمیل های ارسالی نیست زیرا این نرم افزار از یک سرور SMTP برخوردار است که امنیت ایمیل های ارسال شمار ا تضمین می کند .

 

هوشنگ بازدید : 186 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

pidgin یک نرم افزار چت آنلابن و رایگان است که به شما اجازه می دهد تا به طور همزمان و با چند نفر به گفتگو بپردازید . این مسنجر که قبلا با نام Gaim شناخته می شد تقریبا از اکثر پیام رسان ها پشتیبانی می کند . امکانات و روابط کاربری این نرم افزار باعث شده است تا مخاطبان زیادی به این مسنجر گرایش پیدا کنند . در این نسخه از این برنامه که اکنون در اختیار شما قرار گرفته به مسئله امنیت محیط گفتگو بسیار پرداخته شده و برتری خاصی به این نرم افزار افزوده است . همچنین این نرم افزار از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند .

هوشنگ بازدید : 174 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (1)

Google Earth نرم افزاری محبوب و کاربردی از کمپانی گوگل است که به وسیله ی آن میتوانید به تصاویر ماهواره ای از کره ی زمین دسترسی داشته باشید . این نرم افزار تمامی نقاط دنیا البته بجز نقاط ممنوعه را برای شما به نمایش در خواهد آورد . تصاویر موجود در این نرم افزار همیشه در حال بروز رسانی و آپدیت هستند که این خود از مزیت های کاربردی این نرم افزار به شمار می آید . کار با این نرم افزار نیز بسیار ساده و آسان است ، فقط کافی است که محل مورد نظر خود را تایپ کنید سپس دکمه ی جستجو را فشار دهید تا محل مورد نظر برای شما نمایش داده شود . 

هوشنگ بازدید : 253 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امروز برای کاربران عزیز ویکی دانلود ها جدید نسخه سیستم وبلاگدهی وردپرس فارسی به نام WordPress 3.5.1  را آماده کرده ایم . وردپرس نرم افزاری تحت وب است که میتوانید از آن برای ساخت وبلاگ استفاده کرد . هسته نرم افزار وردپرس توسط هزاران دانشجو داوطلب نوشته شده است و امکاناتی از قبیل : افزودنی ها ، پوسته ها ، مدیریت قدرتمند ،پشتیبانی و .... این سیستم را به قدرتمند ترین سیتم وبلاگدهی در جهان تبدیل کرده است 

هوشنگ بازدید : 354 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (1)

Phone Recorder نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید به ضبط مکالمات تلفنی خود اقدام نمایید . این نرم افزار به شما امکان می دهد تا به راحتی مکالمات تلفنی خود را ضبط کنید و با فرمت MP3 و با حداکثر کیفیت ذخیره نمایید تا در صورت لزوم به آن ها دسترسی داشته باشید . همچنین این برنامه می تواند به طور خودکار تمامی مکالمات تلفنی شما را پاسخ دهد . شما برای استفاده از این نرم افزار فقط به یک دستگاه مودم معمولی دیال آپ نیاز دارید . 

هوشنگ بازدید : 222 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

بی شک Internet Explorer یکی از محبوب ترین مرورگر های اینترنتی جهان است که توسط کمپانی مایکروسافت ساخته شده است . این مرورگر از ویندوز 98 به عنوان یک مرورگر پیش فرض در محصولات کمپانی مایکروسافت قرار گرفت . طی نظر سنجی که در سال 2009 انجام شد بیش از ٪45 از کاربران اینترنت از این مرورگر برای وبگردی خود استفاده می کنند. در این نسخه از مرورگر IE که اکنون در اختیار شما قرار گرفته است مشکلاتی مانند : ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP - پاک شدن کوکی ها - ناسازگاری با دانلود منینجر ها و .... برطرف شده است . همچنین این نسخه با تمامی نسخه های ویندوز سازگاری دارد و برای کاربران مشکلی بوجود نمی آورد. و به گفته ی مایکروسافت این اولین مرورگری است که از نسخه های جدید HTML و CSS پشتیبانی می کند . 

 

هوشنگ بازدید : 216 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (1)

حتما با گشت و گذار در اینترنت متوجه شده اید که برخی از سایت ها که دارای رتبه بیشتری هستند در صفحات اولیه نمایش داده میشوند و این یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتور های جستجو جالب و فریبنده هستند .بهینه سازی و سئو از مهم ترین کارهایی است که صاحبان سایت ها و وبلاگ ها باید انجام دهند تا سایت یا وبلاگ آنها برای موتور های جستجو آماده شوند .نرم افزار Internet Business Promoter یا به اختصار IBP یک نرم افزار قدرتمند در زمینه سئوی سایت می باشد که به کمک آن به راحتی و بدون صرف هیچ گونه هزینه میتوانید سایت خود را سئو نمایید .کار با این نرم افزار بسیار آسان می باشد و نیاز به داشتن هیچگونه دانش خاصی نمی باشد .

 

هوشنگ بازدید : 202 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (1)

Offline Explorer Enterprice نرم افزاری برای دانلود کل محتوای یک سایت است . با استفاده از  این نرم افزار می توانید بصورت آفلاین به مرور صفحات وب بپردازید . در واقع این برنامه یک مرورگر آفلاین است که شما به وسیله ی آن می توانید هر سایتی را روی کامپیوتر شخصی خود ذخیره کنید . تا هر زمان که به آن احتیاج داشتید در دسترس باشد . این نرم افزار محدودیتی برای دانلود و ذخیره سازی فایل ها ندارد و شما هر تعداد سایت را که بخواهید میتوانید ذخیره کنید . همچنین این نرم افزار قابلیت ذخیره سازی سایت های : MMS - HTTPS - FTP و RTSP را نیز دارا می باشد . 


هوشنگ بازدید : 240 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (1)

Opera 11.01.104 یکی از جدید ترین مرورگر های اینترنتی جهان است که توسط کمپانی Opera Soft Ware روانه بازار شده است . این مرورگر با سرعتی باور نکردنی میتواند صفحات وب را برای شما بارگذاری کند . این مرورگر محدودیت هایی مانند : جلوگیری از راست کلیک - جلوگیری از مشاهده سورس صفحه - جلوگیری از انتخاب متن و .... را دارا نمی باشد و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و بدون هیچ محدودیتی به گشت و گذار در وب بپردازید . اساس کار این مرورگر به این صورت است که اول متن سایت برای شما بارگذاری میشود و سپس به تدریج عکس ها و سایر مطالب بارگذاری میشوند . کافی است فقط یکبار از این مرورگر استفاده کنید . دیگر از سایر مرورگر ها استفاده نخواهید کرد .

هوشنگ بازدید : 252 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (1)

Hi Downloader نام نرم افزاری قدرتمند برای دانلود فایل از اینترنت با حد اکثر سرعت  می باشد . این نرم افزار یک نرم افزار چند منظوره نیز هست یعنی قابلیت دانلود فایل ها بصورت تکی و یا گروهی را دارا می باشد . Hi Downloader می تواند از تمامی پهنای باند برای دانلود فایل ها از اینترنت نیز استفاده کند که خود این امر نیز سرعت دانلود را بالا می برد . یکی از قابلیت های خوبی که در این نرم افزار تعبیه شده است امکان زمان بندی دانلود فایل ها می باشد که لزوم حضور کاربر را از بین می برد . همچنین این نرم افزار دارای یک موتور جست و جو برای فایل های MP3 در اینترنت می باشد که به کسانی که علاقه زیادی به موسیقی دارند میتواند مفید باشد . و از ویژگی های خاص این نرم افزار میتوان به قابلیت ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری که بصورت آنلاین در حال پخش هستند نیز اشاره کرد . 

هوشنگ بازدید : 245 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (1)

اگر از کاربران قدیمی اینترنت و مشتری مدوام کارتهای اینترنت و اتصال به روش دیال آپ باشید . حتما روش های مختلفی را دیده اید که با بهینه کردن تنظیمات مختلف ویندوز سعی بر بالا بردن سرعت اتصال شما می باشند . نرم افزار DSL Speed نیز با کمی تفاوت چنین کاری را برای شما انجام می دهد . تفاوت این نرم افزار در این است که برای افزایش سرعت اینترنت های پر سرعت و یا اتصالاتی از نوع SDSL , IDSL , G.lite , ADSL و ... به کار می رود . اگر شما از کاربران اینترنت ADSL هستید و از سرعت خود راضی نیستید . و یا می خواهید سرعت بیشتری را بدون پرداخت هزینه بیشتر در اختیار داشته باشید. می توانید از نرم افزار DSL Speed v4.5 استفاده کنید.



هوشنگ بازدید : 202 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

 

هوشنگ بازدید : 209 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

Yahoo! Messenger مسنجر معروف شرکت یاهو است که حتمآ آنرا می شناسید. این مسنجر یکی از قدیمی ترین نرم افزار های چت و گفتگو در اینترنت می باشد که از طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. کاربران عضو سایت یاهو به راحتی می توانند از طریق این برنامه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به چت و گفتگو بپردازند. همچنین یکی از قابلیت هایی که به ورژن جدید این نرم افزار اضافه شده امکان برقراری ارتباط با کاربران سایت فیسبوک می باشد که با استفاده از آن شما به آسانی قادرید تا با دوستان خود در فیس بوک از طریق یاهو مسنجر چت کنید. علاوه بر این یکی دیگر از امکانات خوب این نرم افزار که در ورژن های قدیمی آن نیز وجود داشت و در این ورژن بهبود یافته امکان ارسال شکلک های جذاب و انیمیشنی است که کاربران در هنگام چت برای درک بهتر متن از آنها استفاده می کنند. امکاناتی همچون ویدیو کنفرانس، چت روم، بازی، قرار دادن Status همراه لینک، ارسال ایمیل، آپلود فایل و … از دیگر امکانات این برنامه به شمار میروند.

هوشنگ بازدید : 218 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف  نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارئه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم FlashFXP نام دارد. این نرم افزار با وجود سادگی که در ظاهرش می توان مشاهده نمود ، امکانات بسیار مناسبی را در زمینه مدیریت هاست در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی اقدام به آپلود و دانلود فایل با حداکثر سرعت و به ساده ترین شکل ممکن نمایید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال اطلاعات میان دو سرور مختلف بپردازید و در دو هاست مجزا تبادل داده انجام دهید. نرم افزار FlashFXP برای کاربرانی که دارای سایت اینترنتی نیستند نیز امکاناتی فراهم آورده است تا بتوانند  در محیط های مختلف اینترنتی فایل های عکس ، موسیقی ، ویدیو و دیگر فایل های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

هوشنگ بازدید : 201 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

از انجا که امروزه تماس های اینترنتی در میان مردم بسیاررایج شده است افراد از مسنجر های زیادی برای برقراری ارتباطات خود استفاده می کنند . ooVoo نام مسنجری قدرتمند برای تماس های صوتی و تصویری می باشد که به وسیله ی ان شما به راحتی قادر به برقراری ارتباط خواهید بود . این نرم افزار یکی از رقیب های جدی برای مسنجر هایی مانند اسکایپ و یاهو مسنجر به شمار می آید . امروزه در تمام دنیا از این مسنجر برای برقراری کنفرانس های صوتی و تصویری نیز استفاده می شود .

هوشنگ بازدید : 218 جمعه 29 دی 1391 نظرات (1)

Skype نرم افزاری برای مکالمه افراد در اینترنت چه به صورت سیستم به سیستم چه به طور تلفنی میباشد. تماسهایی که با این نرم افزار میتوان برقرار کرد با کیفیت بسیار عالی از لحاظ صدا و تصویر میباشد و برقراری ارتباط به این برنامه بسیار امن میباشد. شما حتی برای ارتباط لازم نیست که فایروال و روتر خود رو کانفیگ کنید و تنها بعد از نصب با چند کلیک متوانید با دوستان خود به راحتی از راه تصویر و صدا ارتباط برقرار کنید.

 

درباره ما
سایت ویکی دانلود ها در سال 1391 تشکیل شد. هدف از راه اندازی این سایت ارائه بروزترین و بهترین نرم افزار ها است . امید است با نظرات و راهنمایی های خود ما را در بهبود عملکرد سایت کمک نمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا با قرار دادن نرم افزار های بادا در سایت موفقید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 2,495
  • بازدید سال : 4,366
  • بازدید کلی : 798,292
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم