loading...
ویکی دانلود ها | پرتال تخصصی دانلود رایگان
هوشنگ بازدید : 202 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

ZD Soft Screen Recorder نرم افزاری کاربردی در زمینه فیلمبرداری از صفحه نمایش می باشد . به وسیله این نرم افزار شما میتوانید تمامی رخداد های دسکتاپ را ضبط کنید . مثلا به وسیله این نرم افزار میتوانید فیلم آموزشی تهیه کنید و آن را در اختیار عموم قرار دهید . کیفیت ضبط این نرم افزار بسیار بالاست و همچنین میتوانید شفافیت و نکات دیگر را تنظیم کنید . 

هوشنگ بازدید : 470 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

معمولا بعد از هر فیلمبرداری ممکن است قسمت هایی ناخواسته درون فیلم قرار گرفته باشند . پاک کردن این قسمت ها به نرم افزار های خاصی نیاز دارد .  MPEG-VCR نرم افزاری جهت برش دادن قسمتی از ویدئو می باشد . شما به وسیله این نرم افزار میتوانید قسمتی از فیلم را دلخواه شما نمی باشد را پاک کنید . برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

هوشنگ بازدید : 189 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

AV Voice Changer نرم افزاری است که به کمک آن میتوانید صدای خود را در هنگام چت کردن یا مکالمات اینترنتی تغییر دهید . افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد عملا صدای شما را غیر قابل تشخیص می کند . این نرم افزار قادر است تا صدای یک جنس را به جنس مخالف آن تبدیل کند . مثلا میتواند صدای مرد را به زن و یا بلعکس تبدیل کند . همچنین به وسیله این برنامه میتوانید صدای خود را به صدای بازیگران مشهور تبدیل نمایید .  

هوشنگ بازدید : 139 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار های مختلفی در زمینه پخش و مدیریت آهنگ ها وجود دارند . اما بیشتر آنها دارای عیب و نقص هستند . نرم افزار Songbird نرم افزاری حرفه ای در زمینه پخش و مدیریت اهنگ ها می باشد که توسط کمپانی موزیلا ساخته شده است . توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا به پخش و مدیریت آهنگ های خود بپردازید و یا به سایت های موسیقی مورد علاقه تان وصل شود . این محصول از کمپانی موزیلا همانند سایر محصولات این کمپانی دارای پوسته های مختلفی است که کار با این نرم افزار را لذت بخش تر می کند . 

هوشنگ بازدید : 131 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

Winamp یک پخش کننده قدرتمند صوت و تصویر برای ویندوز می باشد . نام این نرم افزار مطمئنا برای کاربران ویندوز آشناست . نرم افزاری که توانایی  پخش تمامی فرمت های صوت و تصویر با کیفیت بالا را دارا باشد . در ابن پست از ویکی دانلود ها جدیدترین نسخه این پلیر را برای دانلود قرار داده ایم . Winamp از امکانات خارق العاده ای برخوردار است که در کمتر پلیری وجود دارد . امکاناتی از قبیل : ذخیره سازی لیست آهنگ ، توانایی کپی سی دی ، تغییر پوسته نرم افزار و... . برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

هوشنگ بازدید : 139 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

PotPlayer نام یکی از جامع ترین و بهترین پخش کننده های جهان از کمپانی Km Player می باشد . این پخش کننده همانند کی ام پلیر دارای قابلیت پخش با کیفیت بالا و پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی و تصویری می باشد . در طراحی این نرم افزار  از جدید ترین و مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته شده است ، تا پلیری مدرن و بروز را به کاربران عرضه کند . از ویژگی های کاربردی این نرم افزار میتوان به : پشتیبانی از زیر نویس ،سازگاری با دستگاه هایی مانند تلویزیون و وب کم ، قابلیت ضبط صوت و تصویر ، اشاره کرد .

هوشنگ بازدید : 132 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

همانطور که میدانید ویندوز مدیا پلیر نسبت به سایر پلیر ها ضعیف تر است و بسیاری از پسوند های صوتی را پشتیبانی نمی کند . و کاربران مجبورند پخش کننده های دیگر مانند کی ام پلیر یا... را روی سیستم خود نصب کنند . اما Windows 7 Codecs ابزاری قدرتمند در زمینه نصب کد ها و پلاگین های صوتی مخصوص ویندوز 7 می باشد . این نرم افزار به شما امکان می دهد تا تمامی فرمت های صوتی را با ویندوز مدیا پلیر پخش کنید و شما از نصب سابر پخش کننده بی نیاز می کند .

هوشنگ بازدید : 128 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که زیاد ویدئو تماشا می کنید . حتما با مشکل فرمت های گوناگون و پشتیبانی نکردن پخش کننده شما از آن فرمت روبرو بوده اید . به عبارت دیگر این ویدئو ها دارای فرمت های می باشند که پخش کننده قادر به پخش آنها نمی باشد و کاربران مجبورند با نصب نرم افزار های تحت فرمت این مشکل را رفع کنند . اما VLC Media Player نرم افزاری جهت پخش تمامی فرمت ها ، اعم از صوتی و تصویری می باشد . همچنین این پلیر توانایی پخش تقریبا 99 درصد از فرمت ها و امکان نمایش زیر نویس را نیز دارا می باشد . از دیگر قابلیت های کلیدی این پلیر میتوان به حجم ، پشتیبانی از زبان فارسی و ... نیز اشاره کرد .

هوشنگ بازدید : 137 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

با گسترش فرمت DVD نیاز کاربران به نرم افزار های مرتبط با این فرمت گسترش یافته و شرکت های مختلف را برآن داشته تا نرم افزار های مختلفی در ارتباط با این فرمت بسازند . اما شاید بهترین و سریع ترین این نرم افزار ها 1Click DVD Copy می باشد که توسط کمپانی LG Software ساخته شده است . شما با این برنامه میتوانید تنها با یک کلیک ساده از فایل های دی وی دی خود یک کپی تهیه نمایید و حتی با استفاده از ابزار های مختلفی که در این نسخه تعبیه شده است امکان فشرده سازی و انتخاب بخش هایی که مایل به کپی گرفتن از آنها هستید نیز فراهم شده است . 

هوشنگ بازدید : 219 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (3)

نرم افزار های زیادی برای بک آپ گیری از فایل های دی وی دی وجو دارند اما ممکن است این نرم افزار ها از تمامی فرمت های ویدئویی پشتیبانی نکنند یا اختلالاتی در بک آپ گیری بوجود آورند .  DVD shrink یک نرم افزار ساده و مناسب جهت تهیه نسخه پشتیبان از فایل های دی وی دی می باشد . شما به کمک این نرم افزار میتوانید از فایل های دی وی دی نسخه پشتیبان تهیه کنید یا آن ها را به دیسکت دیگر کپی کنید . این نرم افزار خدماتی مانند : کپی کردن فایل های دی وی دی ، شرینک کردن دی وی دی ، ساخت ایمیج های ISO و ... را در اختیار شما قرار می دهد . همچنین قابلیت Erase DVD که در این نرم افزار تعبیه شده است به شما امکان می دهد تا در صورت رایت اشتباه فایل ها به راحتی آن ها را ار روی دیسکت پاک کنید . 

هوشنگ بازدید : 246 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (1)

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که بخواهید یک یا چند فیلم را به یکدیگر بچسبانید . Ultra Video Joiner ابزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه ی ادغام و چسباندن فایل های تصویری به یکدیگر می باشد . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم ها ی خود را که دارای فرمت های مختلفی می باشند و حجم زیادی نیز دارند به یک فایل تبدیل کنید . همچنین از این نرم افزار میتوان به عنوان یک مبدل نیز استفاده نمود ، فقط کافیست در مرحله ی خروجی فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید . یکی دیگر از قابلیت های موجود در این نرم افزار امکان رایت فیلم ها بر روی دیسکت می باشد . 

هوشنگ بازدید : 223 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (2)

حتما بار ها برای شما هم پیش آمده که خواسته اید فایل های صوتی خود را به فرمت های دیگر تبدیل کنید و در عین حال از کیفیت آن کاسته نشود . امروز در ویکی دانلود ها نرم افزاری به نام Audio Converter Pro را به شما معرفی می کنیم که می تواند بهترین گزینه برای شما باشد . این مبدل با کاربردی ساده و آسان می تواند در کمترین زمان ممکن فایل های صوتی شما را به فرمت های دیگر تبدیل کند . از قابلیت های کلیدی این نرم افزار میتوان به : پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی - سرعت بالا و ... اشاره کرد . 

هوشنگ بازدید : 212 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (2)

Gom Player از محبوبترین پخش کننده های صوتی و تصویری می باشد که در سال های اخیر جای خود را در میان کاربران باز کرده است . این پخش کننده با امکاناتی فوق العاده این امکان را به شما می دهد که تمامی فرمت های صوتی تصویری را با حد اکثر کیفیت پخش کنید . همچنین این پلیر دارای حجم کمی بوده فضای زیادی از هارد شما را اشغال نمی کند . 

هوشنگ بازدید : 194 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (2)

WinX DVD Ripper نرم افزاری ساده و آسان برای تبدیل فایل های دی وی دی در کمترین زمان و با حد اکثر کیفیت است . این برنامه قادر است فرمت فایل های دی وی دی را برای دستگاه های قابل تغییر دهد . این برنامه از فرمت های مختلفی مانند: AVI, FLV, WMV, MPEG, MP4, RMVB, 3GP و.... پشتیبانی می کند . از شاخص ترین قابلیت های این نرم افزار می توان به سرعت بالا در تبدیل و پشتیبانی از تمامی فرمت ها اشاره کرد . همچنین این نرم افزار می تواند از فایل های دی وی دی پشتیبانی گیری نماید . 


هوشنگ بازدید : 263 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (1)

Total Video Converter نرم افزاری است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی و در کمترین زمان فایل های ویدئویی خود را تبدیل کنید . این برنامه از فرمت هایی مختلفی مانند : MKV-3GP-MP3-Divx-Avi-Mov-Wmv و .... پشتیبانی می کند . همچنین از قابلیت های کلیدی این نرم افزار میتوان به پخش تمام فرمت های ویدئویی - ساخت اسلاید شو - فیلمبرداری از دسکتاپ - دانلود کلیپ از سایت های اشتراک ویدئو و .... اشاره کرد . 

هوشنگ بازدید : 1013 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (1)

امروزه با گسترش اینترنت و افزایش روز افزون آمار کاربران پخش کننده ها جای خود را در میان کاربران باز کرده اند .Real Player یک نرم افزار چند منظوره برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که توسط کمپانی Real Networks ساخته شده است . این پخش کننده قادر است تمامی فایل های صوتی و تصویری را با هر فرمتی که باشند پخش کند. در نسخه جدید این نرم افزار که اکنون در اختیار شما قرار گرفته است قابلیت های جدیدی از جمله : بهبود کیفیت اکولایزر - امکان خرید از فروشگاه آنلاین و .... اضافه شده اند . همچنین با کمک  این نرم افزار میتوانید موزیک های مورد علاقه خود را در اینترنت جست و جو کنید .

هوشنگ بازدید : 232 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

Clone Cd نرم افزاری برای رایت سی دی های قفل دار و خش دار است که صرف نظر از حفاظت شده  بودن یا خش دار بودن آنها می تواند از آن ها کپی برداری کند . این نرم افزار میتواند فایل های موجود در دیسکت را به راحتی و بدون کمترین کلیک کپی نماید . از نسخه پنج به بعد این نرم افزار امکانات جدیدی اضافه شد . همچنین این نرم افزار از فرمت های مختلف نیز پشتیبانی میکند . این برنامه دارای محیط کاربری آسان و ساده است که کار شما را راحت تر می کند .

هوشنگ بازدید : 220 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (1)

HJSPLIT V3.0 یکی از پر استفاده ترین نرم افزار ها در زمینه ی برش و چسباندن فایل های حجیم می باشد . این نرم افزار در مقایسه با نرم افزار WinRar کم حجم تر می باشد . این نرم افزار در زمینه تکه تکه کردن فایل های حجیم با فرمت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . از مزیت های خوب این نرم افزار پرتابل بودن آن است که به شما امکان می دهد این نرم افزار را روی فلش مموری خود داشته باشید و در همه حال و در همه مکان ها از آن استفاده کنید . همچنین به کمک این نرم افزار می توانید فایل های تکه تکه شده را به هم بچسبانید . این نرم افزار دارای روابط کاربری آسان می باشد که کار با این نرم افزار را آسانتر می کند . 

هوشنگ بازدید : 223 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

نرم افزار Nero Lite این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمام آنها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. با استفاده از پنجره ی Nero Home که در حقیقت وظیفه مدیریت فایل را بر عهده دارد، شما حتی می توانید تجربه ی استفاده همزمان از کامپیوتر (PC) و تلویزیون (TV) را داشته باشید. اگر می خواهید در اتاق استراحت خود به برنامه های تلویزیون نگاه کرده و آنها ذخیره سازید و یا بجای آن به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید، برنامه Nero Lite 10 همان نرم افزاری است که احتیاج دارید.

هوشنگ بازدید : 271 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

مطمئنا بارها برای شما پیش آمده است که می خواهید فایل های دی وی دی را به دیوکس تبدیل کنید اما نرم افزار مناسبی برای این کار پیدا نکرده اید! DVD to DivX نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی تبدیل فایل های دی وی دی به دیوکس می باشد که به شما این امکان را می هد تا به راحتی فرمت فایل های دی وی دی را  بدون کسر کیفیت به دیوکس تبدیل کنید به علاوه شما به کمک این نرم افزار می توانید از فیلم های خود عکس و فایل  نیز استخراج کنید و آن را با فرمت های JPG و BMP ذخیره کنید . 

 

هوشنگ بازدید : 247 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

همیشه برای پخش فایل های مالتی مدیا یک مشکل وجود دارد . ممکن است پخش کننده ی شما از ان فرمت پشتیبانی نکند! اما امروز ویکی دانلود ها نرم افزاری بنام KMPlayer را به شما معرفی می کند که از تمام فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و نصب آن نیاز به فضای زیادی ندارد و استفاده از آن نیز بسیار راحت است . 

درباره ما
سایت ویکی دانلود ها در سال 1391 تشکیل شد. هدف از راه اندازی این سایت ارائه بروزترین و بهترین نرم افزار ها است . امید است با نظرات و راهنمایی های خود ما را در بهبود عملکرد سایت کمک نمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا با قرار دادن نرم افزار های بادا در سایت موفقید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 2,491
  • بازدید سال : 4,362
  • بازدید کلی : 798,288
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم