loading...
ویکی دانلود ها | پرتال تخصصی دانلود رایگان
هوشنگ بازدید : 183 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

فال های حافظ در بین ایرانیان از محبوبیت ویژه ای برخورار است . همیشه و در هر زمان میتوانیم به دیوان او مراجعه کنیم و جویای احوال خود شویم . اما امروز در سایت ویکی دانلود ها نرم افزار فال حافظ همراه با معنی را برای شما عزیزان قرار داده ایم . با این برنامه میتوان با سرعت بیشتری به دیوان حافظ دسترسی پیدا کرد . این نرم افزار دارای حجم کمی می باشد و از تمامی نسخه های ویندوز نیز پشتیبانی می کند . 

هوشنگ بازدید : 177 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار تقویم شمیم یار 92 به عنوان اولین نرم افزار تقویم مذهبی در فضای مجازی توسط انجمن گفتگوی دینی با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان در اخیار عموم قرار گرفته است . ابن نرم افزار با استقبال بی نظیر کاربران در فضای مجازی روبرو شده است و تاکنون حدود 200 هزار نسخه از این تقویم فقط از طریق سایت گفتگوی دینی دانلود شده است . 

هوشنگ بازدید : 145 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Mozilla Firefox جزو مرورگر هایی است که نیاز به معرفی و توضیح ندارد . این مرورگر جزو محبوبترین مرورگر های دنیا محسوب می شود و رقابت شدیدی با مرورگر های رقیب مانند : اپرا و کروم دارد . اما چیزی که این مرورگر را از سایر رقبا متمایز می کند ، سرعت بالا در بارگذاری صفحات است که هر کاربر را شیفته خود کرده است . اما مهم تر از همه نسخه فارسی این مرورگر است که اکنون در ویکی دانلود ها در اخنیار شما قرار گرفته است . این نسخه کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند و میتواند صفحات وب را بطور فارسی نمایش دهد . 

هوشنگ بازدید : 163 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در نرم افزار های گرافیکی مختلف مانند فتوشاپ با مشکل روبرو هستند برخی هم باید از نسخه هایی موسوم به ME استفاده کنند که معمولا برای کشور های خاورمیانه ساخته می شوتد و از زبان فارسی و عربی پشتیبانی می کنند . LeoMoon ParsiNegar نام نرم افزاری کم حجم - ساده و رایگان و در عین حال قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی و  بدون هیچ دردسری در نرم افزار های گرافیکی مختلف مثل : فتوشاپ - تری دی مکس و سایر برنامه ها به راحتی زبان فارسی تایپ کنید . این نرم افزار دارای فونت های زیادی نیز می باشد که کار با این نرم افزار را جذاب تر و ساده تر می کند  

هوشنگ بازدید : 165 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Office 2010 persian interface نرم افزاری برای فارسی سازی محیط آفیس 2012 می باشد . این بسته رابط زبان برای آفیس نسخه ای با ترجمه بخش هایی از آفیس ارئه می گردد . پس از نصب این برنامه تمامی امکانات و آپشن های آفیس تبدیل به زبان فارسی می شوند . 

هوشنگ بازدید : 183 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

My Tv نرم افزاری جذاب و کم حجم می باشد که به وسیله آن میتوانید تمامی شبکه های رادیویی و تلویزیونی را بصورت آنلاین با کیفیت بالا دریافت کنید . هم چنین دسترسی به شبکه هایی مانند : شبکه های استانی ، شبکه های جهانی ، حرم معصومین و شبکه های رادیویی و تلویزیونی فارسی به وسیله این نرم افزار امکان پذیر می باشد . پیشنهاد میکنیم برای استفاده از این نرم افزار سرعت اینترنت شما حداقل 128 باشد .

هوشنگ بازدید : 437 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزار Farsi Quran یک نرم افزار قران دو زبانه است که از زبان های فارسی و انگلیسی پشتیبانی می کند . این نرم افزار یک قرآن الکترونیکی بسیار زیبا و دارای گرافیک جذاب می باشد که شما با داشتن آن می توانید قرآن را به دو زبان فارسی و انگلیسی مطالعه کنید . این نرم افزار پرتابل بوده و نیاز به نصب بر روی سیستم ندارد . همچنین از ویژگی های خوب و کاربردی این نرم افزار می توان به قابلیت جستجو در آیات و کپی کردن متن آیات اشاره کرد . 

هوشنگ بازدید : 211 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

SunCalendar یک تقویم فارسی برای ویندوز است که در جهت برطرف کردن نیاز های کاربران به تقویم های خورشیدی ساخته شده است . به علاوه در این تقویم نیز سعی شده است که انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال بر آورده شود و در جهت افزایش اطلاعات کاربران نیز بخش های جدیدی به این نسخه افزوده شده است . 

هوشنگ بازدید : 585 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (1)

امروزه با توجه به فراگیر شدن اینترنت در سراسر جهان سرعت شیوع ویروس ها نیز بسیار زیاد شده است و ویروس ها پا به پای اینترنت رشد یافته اند و هر روز قوی تر و مخرب تر می شوند. Imen Antivirus ver.89.0.0 نام آنتی ویروسی ایرانی و قدرتمند است که توسط گروه مهدسی مهران رایانه تهیه گردیده است . همانطور که از نام این آنتی ویروس پیداست این آنتی ویروس یک نرم افزار امنیتی قدرتمند و ایمن است که کامپیوتر شخصی شما را از ویروس ها ٰ تروجان ها و سایر بد افزار ها در امان نگه می دارد . 

هوشنگ بازدید : 2201 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (2)

بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در نرم افزار های گرافیکی مختلف مانند فتوشاپ با مشکل روبرو هستند برخی هم باید از نسخه هایی موسوم به ME استفاده کنند که معمولا برای کشور های خاورمیانه ساخته می شوتد و از زبان فارسی و عربی پشتیبانی می کنند . Alborz Farsi Nevis نام نرم افزاری کم حجم - ساده و رایگان و در عین حال قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی و  بدون هیچ دردسری در نرم افزار های گرافیکی مختلف مثل : فتوشاپ - تری دی مکس و سایر برنامه ها به راحتی زبان فارسی تایپ کنید . این نرم افزار دارای فونت های زیادی نیز می باشد که کار با این نرم افزار را جذاب تر و ساده تر می کند 

هوشنگ بازدید : 253 شنبه 30 دی 1391 نظرات (1)
مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده كه خواسته اید بر روی فایل ها و پوشه های خود قفل و پسوردی را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسی دیگران جلوگیری كرده و امنیت فایل های خود را برقرار سازید و برای این كار نیز نرم افزارهای فراوانی را امتحان كرده اید كه نتایج دلخواه شما را نداشته اند. اما اكنون باز هم آزمایشگاه پیشرو سیستم بعد از حدود یک سال و نیم اقدام به ارائه و انتشار نسخه جدید نرم افزار بسیار مفید و كاربردی محافظ كاسیت كرده است كه علاوه بر امكانات فراوانی كه داراست به زبان شیرین فارسی طراحی شده و در اختیار تمام ایرانیان و شما كاربر عزیز قرار داده است. شما با استفاده از آن می توانید از فایل ها و پوشه های خود در برابر دیگران محافظت نمایید. محافظ كاسیت كه توسط علی نصیری طراحی گردیده است نرم افزاری است كه برای قفل كردن فایل ها و پوشه های شخصی شما به كار می رود و این امكان را برای شما فراهم می كند تا بتوانید علاوه بر پوشه ها، فایل های مورد نظر خود را نیز با امنیتی فوق العاده قفل گذاری كرده تا دیگران به هیچ وجه نتوانند به فایل ها و پوشه های شما دسترسی یابند.
 
هوشنگ بازدید : 757 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (6)

نرم افزار  my tag نرم افزاری است که می تواند به شما در انتخاب کلمات کلیدی کمک نماید . شما به کمک این نرم افزار می توانید بهترین کلمات کلیدی را که برای یک سایت یا وبلاگ بسیار اهمیت دارد و موتور جست و جوی گوگل هم سایت های مورد نظر را بر اساس کلمات کلیدی پیدا می کند ؛ انتخاب کند . و یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار فارسی بودن این نرم افزار و دارا بودن بخش های مختلف  است . 

                                       " با عرض پوزش لینک ها اصلاح شد "

درباره ما
سایت ویکی دانلود ها در سال 1391 تشکیل شد. هدف از راه اندازی این سایت ارائه بروزترین و بهترین نرم افزار ها است . امید است با نظرات و راهنمایی های خود ما را در بهبود عملکرد سایت کمک نمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا با قرار دادن نرم افزار های بادا در سایت موفقید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 2,574
  • بازدید سال : 4,445
  • بازدید کلی : 798,371
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم