loading...
ویکی دانلود ها | پرتال تخصصی دانلود رایگان
هوشنگ بازدید : 301 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

 

Android 1 Programming Tutorial install SDK
Eclipse plugin and Hello world first program

توی این فیلم آموزشی نحوه نصب اس دی کی و پلاگین اندروید adt روی eclipse رو یاد می گیرید و همین طور طریقه ساخت و اجرای پروژه و شبیه سازی اون روی سیستم رو که امیدوارم مشکلی نباشه.

اگر مشکلی بود خوشحال میشم کمکی کنم.


دانلود مستقیم فیلم آموزشی برنامه نویسی اندروید قسمت اول

 

 

هوشنگ بازدید : 143 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار Face Changer برنامه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد که به وسیله آن میتوانید تصاویر خود را تغییر دهید و آنها را خنده دار تر کنید . و یا با آن کاریکاتور های جالب بسازید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . از وکتور های آماده این نرم افزار میتوان به : ریش - سبیل - جوش - عینک - تاس کردن و... اشاره کرد . 

هوشنگ بازدید : 221 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (1)

 WhatsApp نام مسنجری قدرتمند و هوشمند می باشد که به منظور ارائه راه حلی آسان برای ارتباطات اینترنتی ساخته شده است . ابن نرم افزار امکان ارسال و دریافت پیام های متنی و صوتی ، تصاویر ، یادداشت ها و ... را برای شما فراهم می کند . تاکنون نسخه های مختلفی از این نرم افزار برای سیستم عامل های مختلف ساخته شده است . و ما هم امروز در سایت ویکی دانلود ها آخرین نسخه این برنامه را برای چهار سیستم عامل : اندروید ، جاوا ، سیمبین و ویندوز فون آماده کرده ایم . برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

هوشنگ بازدید : 137 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

PanoStitch Panorama نرم افزاری جهت ساخت عکس های پانوراما برای سیستم عامل اندروید می باشد . به وسیله این نرم افزار میتوانید به راحتی با گوشی خود عکس های 360 درجه یا همان پانوراما بگیرید . عکس هایی که با این نرم افزار گرفته می شوند دارای کیفیت بالایی در حد 20 مگابایت هستند . 

هوشنگ بازدید : 145 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

MasjedYab نام نرم افزاری فارسی است که به شما کمک می کند تا به راحتی نزدیک ترین مسجد نسبت به موقعیت خود را بیابید . البته پیدا کردن مسجد تنها یکی از کاربرد های این نرم افزار است . نرم افزار مسجد یاب قابلیت نمایش اطلاعاتی مانند تاریخچه مسجد و عکس هایی از آن را هم دارا می باشد . همچنین این نرم افزار قابلیت جستجو در میان مساجد را نیز دارا می باشد . 

هوشنگ بازدید : 139 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Google Earth یکی از محبوب تربن نرم افزار های کمپانی گوگل می باشد که در ابتدا فقط برای ویندوز ارائه شد . اما حالا نسخه های جدید این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید نیز ارائه شده است . با این نرم افزار شما میتوانید جهان را در کف دستان خود تماشا کنید و با فشردن یا لمس کردن تنها چند دکمه به گوشه های دور و نزدیک جهان پرواز کنید . 

هوشنگ بازدید : 195 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

کتاب های الکترونیکی مخصوص موبایل را امروزه در اکثر گوشی ها و تبلت ها میتوان یافت . اما شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که این کتاب ها را باچه نرم افزاری می سازند ؟ Android Book App Maker نرم افزاری ساده اما کاربردی در زمینه ساخت کتاب های الکترونیکی برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما به وسیله این نرم افزار میتوانید به راحتی و بدون هیچ آشنایی قبلی برای موبایل خود کتاب الکترونیک بسازید و از آن استفاده کنید . لازم به ذکر است که استفاده از این نرم افزار به هیچ گونه کد نویسی نیاز ندارد  . 

هوشنگ بازدید : 121 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

در این پست از ویکی دانلود ها ویجت پر طرفدار آب و هوا را برای دانلود قرار داده ایم . این ویجت شبیه ساز آب و هوای بارانی برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما با استفاده از این ویجت میتوانید حال و هوای باراتی را در گوشی خود ایجاد کنید . برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

هوشنگ بازدید : 153 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

اگر زیاد از مسنجر ها استفاده می کنید حتما نام Imo Messenger را شنیده اید . نرم افزاری حرفه ای در زمینه برقراری تماس و پیامک رایگان برای سیستم عامل اندروید . شما به وسیله این نرم افزار میتوانید بصورت رایگان تماس بگیرید و با پیامک ارسال کنید . همچنین این برنامه از مسنجر های فیس بوک ، گوگل تاک ، اسکایپ و... نیز پشتیبانی می کند ، که همین عوامل این مسنجر را در رده های بالا قرار داده است . 

هوشنگ بازدید : 167 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

Anatomy For Students یک نرم افزار برای سیستم عامل اندروید می باشد که به وسیله آن میتوانید از بدن انسان یک آناتومی بصورت سه بعدی داشته باشیدکه برای علاقه مندان به علم کالبد شکافی و دانش آموزان میتواند بسیار مفید باشد . گرافیک این نرم افزار بسیار فوق العاده طراحی شده است و تمامی اعضای بدن انسان را شامل می شود . 

هوشنگ بازدید : 237 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

Instagram یک نرم افزار محبوب برای گوشی های اندروید می باشد که به وسیله آن میتوانید از اطراف خود عکس بگیرید و در شبکه های اجتماعی مانند : فیس بوک ، گوگل پلاس و توییتر به اشتراک بگذارید . با این نرم افزار میتوانید جلوه های تصویری خاصی بر روی عکس های خود نیز اعمل کنید و به آنها جلوه ای زیبا تر ببخشید . برای استفاده از این نرم فزار فقط کافی است که این نرم افزار را روی گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید . فقط اگر برای اولین بار از این نرم افزار استفاده می کنید باید در اینستا گرام ثبت نام کنید . 

هوشنگ بازدید : 151 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

My Alarm Clock نرم افزاری فوق العاده است که گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی شما را به یک ساعت زنگ دار تبدیل می کند . این برنامه میتواند آهنگ های مورد نظر شما را در ساعت های مشخصی برای شما پخش کند و شما را از خواب بیدار کند . همچنین در کنار این قابلیت ها ، این برنامه میتواند آخرین وضعیت آب و هوا را به شما گزارش دهد . برای دانلود این برنامه کاربردی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

هوشنگ بازدید : 363 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Moborobo یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت گوشی های اندروید در رایانه می باشد . این نرم افزار امکان مدیریت گوشی های اندروید در رایانه ، هماهنگ سازی و پشتیبانی گیری از فایل های روی دستگاه را برای شما فراهم می کند . قابلیت های این برنامه فقط به این موارد محدود نمی شود بلکه قابلیت های دیگری از جمله : ارسال و دریافت پیامک ، قابلیت دانلود برنامه از اینترنت و...را نیز دارا می باشد .لازم به ذکر است که این برنامه برای سیستم عامل IOS نیز قابل استفاده است . 

هوشنگ بازدید : 171 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار معروف IDM را مطمئنا همه میشناسید .این نرم افزار یک دانلود منیجر قدرتمند برای ویندوز است که از قابلیت های خارق العاده ای برخوردار است . اما این بار نسخه اندروید این نرم افزار را به شما معرفی می کنیم . توسط این برنامه شما قادر هستید تا با تبلت یا گوشی اندرویدی خود هرنوع فایلی را در گوشی خود با سرعت بالا دانلود کرده و یا آنها را مدیریت کنید. لازم به ذکر است که این نرم افزار برای اندروید 1.6 به بالا مورد استفاده است . 

هوشنگ بازدید : 157 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

Hangouts نرم افزار چت و گفتگوی رایگان کمپانی گوگل است که به تازگی برای اندروید وارد بازار شده است . این نرم افزار یک پیام رسان است و از قابلیت های مهم و کاربردی آن میتوان به امنیت بالا اشاره کرد . میتوان گفت که این مسنجر جایگزینی برای google talk و سرویس چت google plus است . در این نرم افزار هر یک از مکاتبات نام خاص خود را دارند ، ماند یک چت روم . در این برنامه میتوان برای هر مکاتبه برچسب یا عکسی انتخاب نمود و همچنین میتوان با 10 نفر بصورت همزمان گفتگو کرد . 

هوشنگ بازدید : 193 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

امروز برای کاربران عزیز ویکی دانلود ها نرم افزار بارکد خوان شبنم را برای دانلود قرار داده ایم . شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید از اصالت کالا های خریداری شده اطمینان حاصل کنید . برای استفاده از این نرم افزار فقط کافی است که نرم افزار را اجرا کنید و با دوربین موبایل خود عکسی از بارکد مورد نظر بگیرید. برای دانلود این برنامه کاربردی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

هوشنگ بازدید : 161 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

Gmail Mobile نرم افزاری برای چک کردن اکانت جیمیل است که توسط کمپانی گوگل بصورت رایگان برای کاربران جیمیل منتشر شده است . با استفاده از این این نرم افزار میتوانید به راحتی به حساب کاربری جیمیل خود دسترسی پیدا کنید . این نرم افزار امکاناتی از قبیل : دریافت ایمیل ، ارسال ایمیل ، چک کردن صندوق ورودی و... را برای شما فراهم می کند .

هوشنگ بازدید : 163 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (1)

امروز برای کاربران عزیز ویکی دانلود ها همراه بانک صادرات را برای دانلود قرار داده ایم . شما با این نرم افزار قادر خواهید بود تا تمامی عملیات های بانکی خود را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید . برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

درباره ما
سایت ویکی دانلود ها در سال 1391 تشکیل شد. هدف از راه اندازی این سایت ارائه بروزترین و بهترین نرم افزار ها است . امید است با نظرات و راهنمایی های خود ما را در بهبود عملکرد سایت کمک نمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا با قرار دادن نرم افزار های بادا در سایت موفقید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 72
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 2,561
  • بازدید سال : 4,432
  • بازدید کلی : 798,358
  • کدهای اختصاصی
    قفس دانلود فیلم